Monday 11 September 2017

Pelaburan yang berbaloi-baloi dengan Mary Kay ❤



annyss 0138101435



Kerap sangat bila sebut ja Mary Kay, orang akan takut dengan kemahalannya.. Sebenarnya bergantung dengan seseorang di mana kesanggupan masing-masing untuk melabur di bahagian mana.. 

Ada orang sanggup melabur untuk membeli pakaian mahal2, beg berjenama yg harganya beratus-ratus dan sebagainya dengan satu tujuan, agar dia berasa lebih berkeyakinan terhadap penampilan dirinya.

Tapi, percayalah, pelaburan untuk merawat dan menjaga kulit agar sentiasa sihat dan cantik lebih membuatkan anda gembira dan yakin terhadap diri anda.. kerana kulit kita tidak dapat ditukar ganti, dijual beli sebagaimana bila kita memerlukan beg tangan baru kerana kondisinya sudah tidak secantik dulu. 

Mary Kay tidaklah semahal yg disangka jika anda tahu manfaat dan kelebihan setiap produknya. Lagipun, Mary Kay ada makmalnya sendiri tau.. (kau pikir cincaii?? Haha) setiap produk biasanya boleh digunakan sehingga 6-8 bulan.. bayangkanlah mula-mula sahaja rasa berat membayar, tapi boleh digunakan begitu lama.. malah setelah digunakan, ia juga berkesan dan sangat bermanfaat utk kulit kita.. berbaloi kan?


Sekian perkongsian pada pagi ini.. pilihlah trusted skincare yg berbaloi harganya dengan hasilnya.
😘


annyss 0138101435

#BeautyTips   #marykay   #ilovemarykay  #ilovemakeup   #marykaysabah  #marykayreadystock   #marykaymalaysia  #sharingiscaring



No comments:

Post a Comment

You can whatsapp me 0138101435 for fast respond. Thanks.

Lash Intensity Mascara by Mary Kay

Hai.. assalamualaikum.. Ada yang mengalami masalah bulu mata pendek? Nak bulu mata cantik melentik macam Che Ta, tapi rimas nak guna fake ...