Friday 5 January 2018

Beza Produk Mary Kay dengan Produk Lain

Kenapa anda perlu menukar skincare lama anda kepada Mary Kay?

Terlalu banyak perbezaan produk Mary Kay berbanding produk-produk yang ada di luar sana. Jom kita lihat satu per satu apa perbezaannya. 

1. Ada kilang sendiri
Produk Mary Kay akan diuji dengan teliti sebelum dijual di pasaran. Ada kilang dan makmal sendiri. Produk-produk dibungkus dengan teliti, terjamin kebersihannya. Terdapat hanya 2 kilang iaitu di Dallas, Texas dan Hang Zhou, China.

Produk Mary Kay tidak seperti produk-produk yang tumbuh bagai cendawan masa kini. Produk kini kebanyakkannya daripada kilang yang sama, cuma perlu mempunyai modal yang rendah dan customize produknya dengan warna, bau, packaging dan brand sendiri. Adakah anda yakin dengan produk seperti ini? πŸ€”πŸ€”πŸ€”


2. Mary Kay merupakan Top 5 Global Skincare Brand.


Mary Kay setanding dengan produk-produk skincare lain yang jaaaaaaaauhhhh lebih mahal seperti Revlon, Estee Lauder, Clinique dan Dermalogica. 

Selain itu, produk Mary Kay juga banyak dapat awards tau. Antaranya adalah seperti:











Haaa...hebat kan produk-produk Mary Kay. Adakah anda masih ragu-ragu dengan kualiti produk Mary Kay? hehe

3. Bebas bahan kimia
Produk Mary Kay adalah berasaskan organik. Bebas bahan kimia yang berbahaya kepada kulit kita.  Sebab itulah pengguna-pengguna Mary Kay memiliki kulit yang cantik dan SIHAT. Ingat, TIADA jalan pintas untuk cantik. Jangan sesekali menggunakan produk yang mengandungi bahan-bahan kimia berbahaya seperti merkuri, plumbum dan sebagainya.

4. Memiliki Perunding Kecantikan 
Sekiranya anda mencuba atau menggunakan produk Mary Kay, secara automatiknya anda akan mempunyai seorang beauty consultant. πŸ˜„ Beauty consultant anda akan guide anda untuk mendapatkan kulit yang diidamkan. Anda juga perlu berurusan dengan beauty consultant anda untuk mendapatkan produk Mary Kay. Oleh itu, anda tidak perlu risau dengan fake produk kerana produk-produk Mary Kay dihantar direct dari Dallas ke setiap negara. 

5. Cuba dulu, kalau suka baru beli πŸ˜€
Sebelum membuat keputusan untuk membeli produk Mary Kay, anda digalakkan untuk mencuba produk terlebih dahulu. Sambil mencuba produk-produk Mary Kay, anda juga akan turut berpeluang untuk mendapat tips-tips kecantikan dan cara-cara yang betul untuk mencuci wajah. 

6. Produk Mary Kay MAHAL
Ya.. memang diakui produk Mary Kay agak pricey berbanding produk-produk biasa yang ada di luar sana. Cuba anda kaji bahan-bahan yang terdapat pada produk tersebut dengan produk Mary Kay. Adakah kualiti bahannya sama? Adakah produk itu setanding dengan Mary Kay? Depends dengan produk-produk yang anda mahu bandingkan. Jika harga bandingkan Mary Kay dengan brand-brand lain (kualiti yang setanding), Mary Kay adalah lebih MURAH berbanding produk yang lain. Tetapi, jika anda bandingkan dengan produk-produk yang biasa dijumpai di pasaran, memanglah Mary Kay lebih mahal kerana kualitinya memang superb.

Ia diibaratkan seperti membanding beza jam tangan berjenama terkenal seperti Tissot dengan jam tangan yang berharga Rm10. Sama x kualitinya?
Jadilah pengguna yang bijak. Utamakan kualiti. Banding beza berbaloi atau tidak dengan investment anda.

7.  Berkesan
Dah try banyak produk sebelum ni, tetapi masih lagi berjerawat, masih lagi kulit berminyak, dan masalah belum selesai?

Guna Mary Kay, anda akan mula nampak hasilnya. Walaupun lambat sedikit, tapi percayalah kulit anda akan menjadi semakin sihat. Kulit anda akan semakin baik jika anda mendengar nasihat perunding kecantikan anda. Tidak percaya? Lihatlah testimoni-testimoni yang dikongsi.


annyss 0138101435
Hai.. ini saya.
annyss 0138101435
My gorgeous customer πŸ’˜

annyss 0138101435
My pretty customer πŸ’—

annyss 0138101435
My satisfied customer πŸ’—

πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†Testimoni-testimoni yang ORIGINAL dari saya ya.



Sebenarnya banyak lagi perbezaan Mary Kay dengan produk yang lain. Kita share lain kali lagi ya. Berminat nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya bila-bila masa. πŸ˜ƒπŸ’‹


3 comments:

  1. Salam saya nak tnya.. Kalau produk mary kay yang dijual di shopee atau lazada tu boleh dipercayai ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai dear.. produk mary kay hanya boleh dibeli melalui beauty consultant mary kay yang sah sahaja dear. yg di shopee, lazada, 11street, etc itu semua fake. tq.. :)

      Delete
    2. Skincare MK yg dijual di lazada & shopee tidak diyakini.. Mungkin benar tapi jika berlaku kesan yg tidak diingini, itu mnjadi tanggungjwb sndri.. Tetapi disarankan, lebih baik berunding & beli dgn beauty consultant sebab mereka boleh beri panduan penggunaan yg btul dan jika berlaku apa2 masalah kulit, mereka boleh bantu utk selesaikan masalah trsebut..

      Delete

You can whatsapp me 0138101435 for fast respond. Thanks.

Lash Intensity Mascara by Mary Kay

Hai.. assalamualaikum.. Ada yang mengalami masalah bulu mata pendek? Nak bulu mata cantik melentik macam Che Ta, tapi rimas nak guna fake ...